تاکید تمدن به تنظیم بودجه 90برااساس تعهدات هیئت دولت در سفر سوم استانی 
یزدفردا "سرویس خبر "تمدن گفت :مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به گنجاندن بودجه پروژه های سال90 سفر سوم هیئت دولت پیگیری جدی در وزارتخانه های مربوطه داشته باشند.

استاندار تهران گفت : وزارتخانه ها در تنظیم بودجه سال 1390 ، مصوبات و تعهدات هیئت دولت در سفر سوم به استان تهران را لحاظ کنند .

به گزارش یزدفردا به نقل ازایسنا ، مرتضی تمدن درجلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان تهران از ابلاغ پیشنهادات و مصوبات سفر سوم هیئت دولت به وزارتخانه ها وادارات کل مرتبط در استان خبر داد و افزود : بسیاری از مصوبات سفر سوم مربوط به طرحها و پروژه های سال 1390است که باید هم اکنون درنظام بودجه ای کشور لحاظ گردد .

تمدن با ذکر اینکه در آستانه تنظیم بودجه سال آینده کشور قرار داشته و در آینده ای نزدیک این لایحه برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می گردد ، گفت :مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به گنجاندن بودجه پروژه های سال90 سفر سوم هیئت دولت پیگیری جدی در وزارتخانه های مربوطه داشته باشند.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: ‌هفته آینده در جلسه فوق العاده شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با هدف پیگیری جدی مصوبات سفر سوم و نتایج سفرهای اول و دوم هیات دولت به استان تهران را برگزار خواهیم کرد.


آغاز پرداخت سود سهام عدالت سال 86 استان تهران

استاندارتهران همچنین با اعلام آغاز پرداخت سود سهام عدالت سال 86 کارکنان دستگاههای اجرایی استان تهران اظهار کرد : پرداخت سود عدالت آن دسته از کارکنان شاغل در دستگاههای اجرایی استان تهران که در سال 87 ثبت نام کرده و سهامدار قطعی محسوب شده اند پرداخت می‌شود.

وی گفت: ‌سود سهام عدالت به ازای هر نفر 400هزار ریال است و به 365 هزار نفر از کارکنان تعلق می‌گیرد.

تمدن افزود : نمایندگان دستگاه‌های اجرایی جهت دریافت حواله سود سهام عدالت به دبیرخانه سهام عدالت استان تهران مراجعه کنند.

سود سهام عدالت شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش و بازنشستگان کشوری و لشگری قبلا پرداخت شده است.


انحلال یک شورای شهر در استان
استاندار تهران از انحلال یک شورای شهر در این استان خبر داد و گفت: انحلال این شورا در کمیته ذیربط تصویب شده و هم اکنون مراحل قانونی آن طی می شود.

وی اظهار داشت: پس از طی مراحل قانونی انحلال شورای یاد شده و قطعیت یافتن آن، جزییات بیشتری در این مورد اعلام می شود.

تمدن با بیان اینکه این شورا از شهرهای عمده استان تهران است، بکارگیری اقوام و بستگان در شهرداری ها، عدم حضور در شورای محل، برخی تخلفات مالی، سوءاستفاده از موقعیت شغلی و انجام کارهای خلاف شان شورا را از جمله تخلفات اعضای شورای یاد شده اعلام کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا